torstai 19. joulukuuta 2013

Paras viikonloppu







Kaikki jotka seuraatte suomalaista youtubettamista niin oottekin tietosia viikonloppuisesta tapahtumasta. Lähdettiin yhdessä vuokramökille perseilemään ja tämän miittingin nimi on siis lepakkoluola (joka ei viittaa lesboihin mitenkää:DD) ja oli huikeaa! Se on niin jännä kun kaikki tulee heti toimeen ja käyttäytyy niinku oltais tunnettu jo vuosia. Ihan tajuttoman haikeat fiilikset nyt ollu, kun tietää että seuraavaan lepikseen menee ainakin vuosi. Oikeesti rakastan noita ihmisiä iha hulluna! Kerranki sellanen porukka jossa mäki tunnen olevani kotona. Nauroin niin paljon, että mun vatsalihakset on edelleen kipeenä.

Linkkaan tähän kaikki videot mitä nyt äkkiseltään löydän tästä viikonlopusta!
http://www.youtube.com/watch?v=czfbkVVAd2o
http://www.youtube.com/watch?v=klcLdaF6Fnw
http://www.youtube.com/watch?v=GrntNN3nnv8



Mä en ole koskaan nauranut näin paljon ku katon jotain videoita :D Pakko kattoa kaikki uusiks.

10 kommenttia:

  1. Onko tolla kelta pipoisella blogia/vlogia ym. jossa häntä vois seurailla ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. youtubesta Lalle? en oo varma :D

      Poista
  2. mistä oot ostanu ton tummansinisen takin?

    VastaaPoista
  3. Olipahan ittelläki naurussa pidättelemistä ku yövuoron kruunas tähän linkattu alempi video jota sihtasin aamuyöstä.
    Uutta vuotta odotellessa B)

    puuluurankoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihana toi pääkallo paita, mist se on ? =)

    VastaaPoista
  5. Mistä toi sun huppari tokassa kuvassa on?

    VastaaPoista
  6. Siinä sun videossa, siinä kohtaa kun pale huusi nii repesin aivan totaalisesti :'D. Ja.. Jos vaan mitenkään jaksat vilkaisisitko mun blogia? :) ja kommentoisit jos se oli hyvä. Mun blogii harva lukee mut olis kiva että ees joku arviois mitä mä oon sinne kirjoottanu Minajamunhomopaa.blogspot.fi (melko nolo netti osote mut koita ymmärtää olin 14 kun tein tän)

    VastaaPoista
  7. Tuo kuva missä olette sinä, pale, lalle ja tuo yksi, kukashän on tekeekö videoita tubeen?

    VastaaPoista
  8. Pakko kommentoida. Yleensä mie kierrän kaukaa tälläset "teiniblogit" ja vlogit, koska oon jo niin vanha.. :D MUTTA koukutuin. Selasin blogisi viikonlopun aikaan läpi ja katsellut videoita netistä. Oot tosi kaunis ja mahtava itsevarma tyyppi! Ehkä aion käydä täällä toistekin ;)

    VastaaPoista
  9. ''seuraavaan lepikseen menee ainakin vuosi'' miksi? :o

    VastaaPoista