maanantai 2. joulukuuta 2013

Suku on ihmeellinen asia


Tänään muhun otti yhteyttä kadonneet serkut ja sukulaiset. Mä sain tietää paljon asioita mun suvusta ja isästä jonka olen viimeksi nähnyt 5vuotiaana. Mä olen aina luullut että mulla ei ole serkkuja olleskaan, mut ilmeisesti mun suku onkin erittäin suuri. Sain myös selville jo kauan mun mieltä askarruttaneen asian, mutta se jääkööt salaisuudeksi. 
Onko muita jotka ei tiedä/tiennyt omasta suvustaan mitään?

Ja tuossa vielä miittingistä videoo!

18 kommenttia:

  1. oot kyl oikeesti kadehdittavan kaunis :*

    VastaaPoista
  2. Sulla on kyllä tosi hieno blogi!!:) Ja toi video oli kiva, katoinkin sen aamulla! Hämmentävää että yks mun kaveri oli 'eksynyt' sinne:D
    Ja kivoja kuvia, oot tosi kaunis, sun kasvonpiirteet jotenki vaan saa sut näyttämään niin itseltäsi ja upeelta!:-)

    VastaaPoista
  3. Sattuuko septumin ottaminen ihan kamalasti? Ite meinaan ottaa kohta :D

    VastaaPoista
  4. Mulla vähän sama tilanne, en tunne ollenkaan mun biologista isää, eikä äidilläkään ole aivan täydellisiä tietoja hänestä. Kutsumanimi + sukunimi ja jotain tietoja kahdenkymmenen vuoden takaa on ainoat vinkit mitä tiedän koko miehestä :--D

    VastaaPoista
  5. kun sulla on noin pitkät hiukset niin kuinka kauan sä oot noita oikeen kasvattanu :O mut oot kyllä mielettömän kaunis ja sulla on tosi kiva look (:

    VastaaPoista
  6. sul on niii upee tyyli!! mistä ostat yleensä sun vaattees? :)

    VastaaPoista
  7. Oon jo pidempää lukenu sun blogia ja katsonu sun videoita ja oon tullu siihen tulokseen että sä oot ihan mielettömän kaunis ihminen! Niin ulkokuorelta kuin sisältäkin. :-) (ainakin sen kuvan pohjalta mitä videoista ja postauksista voi saada.) ja tota sun tukkaa kuvaa yks sana erittäin loistavasti: täydellinen !

    VastaaPoista
  8. Ite en tienny että mulla on veli ja sisko :D Ei ollu mitää hajua, ku mun vanhemmat oli ennenku mä synnyin alkoholisteja ja kun sisko ja veli oli muuttanu pois ne oli katkassu välit isään ja äitiin. Sitte yks päivä sain vaa saman sukunimiseltä tytöltä kaveripyynnön fb:eessä ja sitte se tuli juttelemaa mulle ja kerto olevansa mun sisko ja että mulla on myös veli. Olihan se vähän outoa, ja oudointa oli se että iskä ja äiti ei ollu kertonu mulle aikasemmi mitään niistä :D hassua.
    Oot tosi nätti! :)

    VastaaPoista
  9. Mä en tiiä mun sukulaisia koska ei kiinnosta tuntee niitä. Tiiän et ne tulis vihaa mua eniveis, koska en oo sosiaalinen ja vihaan uusiin ihmisiin tutustumista vasten tahtoa. Sen verran tiiän et mulla on (kai) 8 serkkua, ja yhellä serkulla on lapsi :D
    Rasittavaa jos jonkun porukan tms alkaa kyselee: "onko se ja se sulle sukua? Sen kumminkaimankoiranulkoiluttaja on tän ja tän niminen ja se asuu siinä naapurissa. Ootko ihan varma ettet tiiä?"
    ARGH Pakko vastata aina et joo en tiiä joo hehe on hauskaa etten tiiä ...
    Kävi semmonen hassunhauska tapaus tässä vuosia sitten että papan veli kuoli, ja sain kuulla siitä vasta siellä hautajaisissa.
    Ja monesti käy myös silleen et mulle ei vaan kerrota perheen sisäsiä juttuja nii miksipäs sitten kiinnostais ees kyselläkkää. :))))
    Tulipa vuodatus XD

    VastaaPoista
  10. Ole ihmeessä iloinen jos sinulla on sukua, joka haluaa sinuun tutustua ja pitää yhteyttä! Se on kullanarvoinen asia! :) Itselläni ei ole suku kadoksissa, mutta mun suku on pieni ja erittäin hirveä että mä vihaan sitä enkä ole missään tekemisissä muiden kuin omien vanhempien kanssa.

    VastaaPoista
  11. Joo täälläkin iskän puolen sukulaiset on vähän hämärän peitossa..Tiedän että mulla on jotai serkkuja ja pikkuserkkuja ja tätejä ja setiä, jota olen kai joskus pari kertaa lapsena nähnyt. Muuten ei mitään tietoa, olis ehkä joskus kiva tavata niitä ja tutustua..:)

    VastaaPoista
  12. Minkä kokoinen toi sun septumin koru on? :3

    VastaaPoista
  13. Videos, blogis, instagramis ynnä muut on ihanmahtavia!! Ja lisäks sun pitää olla tommonen tajuttoman kaunis!!!!! :o
    Ja toi septum on ihana, haluisin itekkin mut en uskalla. Kipukynnys on mulla aika matalalla...

    VastaaPoista
  14. Haha, mäkin oon saanu kuulla 17 vuotiaana varsinaisia paljastuksia suvusta/isästä jne. :D Eli kyllä, täältä ainakin löyty yks toinenkin!

    VastaaPoista
  15. ah nää kuvat on niin täydellisiä! :*

    VastaaPoista
  16. Tätä kommenttia ei sitten tarvitse julkaista, ellet halua vastata jotain.

    Elikkäs hei ja anteeksi jo näin etukäteen, toivottavasti et ota tätä mitenkään pahalla tai loukkauksena, sillä tarkoitan vain hyvää :D Oon nyt seuraillut YouTube-kanavaasi ja Instagramiasi jonkin aikaa ja yksi asia mua on aina hieman häirinnyt, nimittäin turhan pitkät kulmakarvasi. Muutenhan ne ovat moitteettomat, mutta nuo kulmien "aloitukset" ovat turhan lähellä toisiaan ja lähtevät jo seuraamaan nenänvarttasi, mikä ei imartele kasvojasi lainkaan. Hipoisit jo täydellisyyttä, jos kulmasi alkaisivat edes puoli senttiä toisistaan kauempana! Ja tosiaan, toivottavasti et nyt pasko tästä housuusi tai ohita kommenttiani pelkällä olankohautuksella :D Kokeilepa miettiä asiaa, muokkaa vaikka jostain kuvasta kokeeksi ne kulmakasvustot kauemmas toisistaan, jos et pysyviin muutoksiin halua heti lähteä. Uskallan jopa veikata, että olisit kanssani samaa mieltä, kunhan vain näet mitä ajan takaa.

    VastaaPoista