lauantai 25. tammikuuta 2014

Humör sydän Mona





Mulla on nyt joku Humörin vaatteiden kausi. Siis tiätteks mun suosikki vaatemerkit vaihtelee koko aja. On monia merkkejä joita rakastan ja se suosikki vaihtelee aina niiden väillä. Nyt on menossa Humör ja hetki sitten oli Huf. Taino edelleenkin se on. Ah merkkivaatteet on vaan jotenkin niin ihanaa. Ja tää ei siis tarkota mitää sellasta, että en vois käyttää jotain normi vaatteita tai muutakaan, mutta mä satun nyt itselläni ainakin rakastamaan näitä muutamia merkkejä. Jotkut on joskus kyselly, että mistä mä saan rahat kalliisiin vaatteisiin, mutta ei mulla todellisuudessa niin paljoa niitä ole ja eihän niitä tosiaan joka viikko voikkaan ostaa. Yleensä mä ostan kaikki alennuksista, joten siinäkin säästää paljon! Netistä siis tilaan suurimmaksi osaksi kaiken.


Muita ajatuksia mulla ei nyt tähän hätään olekkaan!

Huomenna ihanat leimarit jonne menen taas missattuani nyt muutamat. Ja leimarit on siis Tampereen Yo-talolla järjestettävät bailut yleensä kerran kuukaudessa. Se on lähinnä sellanen seksuaalivähemmistöjen kokoontumispaikka, jossa käydään läpi kaikki suhteiden draamat ja tappelut jostain. Eli siis lesbo/homo "kulttuuri" on just tätä, että varsinkin naisten välillä on niin kamalasti draamaa, mustasukkasuutta ja sitä sellasta....pelaamista? Joten siks noikin bileet vois vaihtaa nimekseen draamarit. Siellä on monet tullu puhumaann jotka seuraa tätä blogia tai mua youtubessa. Mut se on kyl siistiä että on tollanen tapahtuma, jossa päästään me homppelit olemaan rauhassa keskenämme. Tosin tuolla harvoin kukaan on rauhassa. Hah. Mua huvittais ottaa kamera messiin...Nyt kun on toi fisukin nii sais näppäriä kuvia, mutta se on vähän vaarallista kantaa sitä tuolla. Eikä kovin moni muukaan siellä kulje kamera kaulassa....No joo se siitä sitte!

Palataan palleroiseni taas!

7 kommenttia:

  1. Joo mulla on sama toi suosikkisuus merkkivaatteisiin:DD Nyt mulla on iha kauhee Carhartt villitys ja ennen sitä tais olla Burton. On ne kaikki vaa nii ihania!

    VastaaPoista
  2. miten sun rahat riittää noihin vaatteisiin kun et käy ees koulussa tai töissä? tuskin ihan pelkillä tukirahoilla maksetaan kosmetiikkaa, meikkejä, ruokaa, vuokraa, vaatteita jne..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pystyy kyllä elämään myös tukien avulla. Se vaan on sellasta että pitää jostain kiristää mutta kyllä sillä pärjää mun mielestä ainakin. Tunnen monia sellaisia jotka elää pelkillä tuilla ja hyvin taitaavat elossa ainakin olla.

      Poista
    2. Se varmaan myy itseään turhaantuneille kaapissa eläville kotirouville, joiden miehet ei tyydytä niitä :DDDDDD

      Poista
  3. Mistä sä Mona oot näitä tilaillu? :>

    VastaaPoista
  4. ei-työttömät aina ihmettelee miten työttömät pystyy elämään. joo ei tässä matkustella tai ostella tonnin laukkuja, mutta kyllä sen on fiksut miehet virastossa laskenu että tuilla pärjää. varsinkin jos ei dokaa ja polta röökiä ja ei tosiaan osta joka päivä uusia rättejä vaan panostaa vähän harvemmin laadukkaampaan joka sitten myös säilyykin pitkään hajoomatta. köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. en oo ikinä ymmärtäny tota et ihmetellään tuntemattoman raha-asioita kommenttiboksissa. antakaa porukan ostella vaikka ferrareita ei pitäs olla niin mielenkiintosta :)

    VastaaPoista
  5. Ai helvetti nainen sä olet kaunis!

    VastaaPoista