sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Leimarit






 "mulla on niin vitun hauskaa. mä niin vihaan näitä vitun ihmisiä. istun yksin nurkassa."


 wat huomasin vast nyt että mä oon tuolla taustalla urheilemassa :DDDDDD



 Darralook


Hymyilin itekseni muokkaillessani näitä kuvia. Tollasina iltoina aina muistaa, että kui tärkeitä ne kaverit on. Kiitos ja anteeksi jos näytte jossain kuvassa tahtomattanne.

ps. Kiinnostaako teitä jatkossa nähdä jotain samanlaista, että onko se oikeesti sen arvosta että raahaan kameraa pitkin baaria? :DD Ja onko nää kuvat liian pieniä?

7 kommenttia:

  1. SIIS mikä luksuskämppä tuossa ekassa kuvassa on? Haluan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mietin minäkin :D hårregyyd toi ois niin siisti, kuvittelin jo itteni asumaan tuolla :D

      Poista
  2. Tollasia kotikuvia ois kiva nähdä lisää =) Vaikka mulla itellä onkin aika isoja kuvat, ei musta tällaset pienemmätkään oo huonoja. Sopii mun mielestä hyvin sun blogiin.

    VastaaPoista
  3. Todellakin kiinnostaa, jos vaa uskallat raahata baarissa kameraa.:) Ihana fiilis huokuu näistä kuvista!

    VastaaPoista
  4. toisaalta vähän isommat kuvat ois kivat ja ilman isoja välejä:) mutta tämäkin kiva! ja juu tämmöset postaukset on just kivoja!!

    VastaaPoista
  5. hei tää asia ei liity tähä postaukseen mut mona kerro mulle et ku oon ollu puolvuotta ny platina blondi mut niistä tulee aina keltaset ku värjään ja oon kyl laittanu sävytettä ni ei auta jote mitä mun kantsii niihi laittaa et saan suuripiirtei sama väriset ku sul ja voinko sen värjäyksen jälkee heti laittaa jtn sävytettä niihi ????apuaa??!

    VastaaPoista
  6. rupeet rahaamaan kameraas mukana!!

    VastaaPoista