perjantai 10. tammikuuta 2014

ohyes

"Yo, they say life is a bitch, and I know that it is
cuz I've walked through the fire and I've seen many lives with a hope and a dream get ditched but that's what coping is.
Put a little bit of hope in this, and we can all try to make things right and just get by with a bit of 
forgiveness, cuz the lord is my witness"







"Yeah, sometimes I feel alone, but I know, that no matter what happens in life I've still got hope, and that's more 
than enough to hold on, stay strong for the times when I fall, through it all, still here still hearing life's 
call, that's survival, I'm learning my strength and my title."



Mun kolmijalasta on yks osa kadonnu enkä saa kuvailtua yhtään mitään kivaa, vaikka haluaisin mennä joskus tonne uloski kuvailee. Älä selitä et menis kumminkaa... Mulla on ollu oikein mukavat pari pv jostain syystä! Parisen uutta juttua saanut ja vielä tulen saamaan. Tiistaina saan yhden erittäin mukavan jutun! Hehee. Viikonlopun aikana yritän myöskin saada editoitua videon, joka on odottanut jo tovin. Ensiviikolla palaillaan luultavasti taas uusien juttujen kanssa!

Onko teille tullut parempi mieli mitä lähemmäs kevättä mennään? :D

9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Saamaa oisin utelemassa! :))

      Poista
    2. mä luulen että se on sheinside.com koska siel oon nähny noit

      Poista
  2. Mä vaan jotenki oon ihan addiktoitunu sun blogiin. Sä oot niin kaunis ja sul on ihania tatuointeja ja ihanat hiukset ja ihanii vaatteet + varsinki pipot ja käpit on must. Oot varmaa ns. "todellisuudessa" eiku mitä ? No kuitenki oot iha mahtava persoona. Ois iha hiton hienoo nähä sut.

    VastaaPoista
  3. OOT IHAN ÄLY KAUNIS ! :3
    On tullu mulla parempi mieli, kun kevättä kohti mennään! Tosin, vaikka tällä hetkellä sataa lunta, jonka luvattiin sitte pysyvän eikä sulavan heti pois... XD

    VastaaPoista
  4. Ite ainaki oon nyt keväällä paljon pirteempi ja iloisempi. Päivätkin ovat valoisempia ja tänään paistoi aurinko eka kertaa pitkään aikaan :--3

    VastaaPoista
  5. Sie se saat varmasti monen tytön/naisen jaloissa sukat pyörimään, oot mieletön.

    VastaaPoista