sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Aktiivinen epäaktiivisuudessa


Tossa nyt taas jotain kerääntyneitä kuvia, jotka pölyttyy kansioissaan. Mua kyllä välillä hävettää sanoa harrastavani bloggailua, kun tää on niin huono esimerkki siitä, että miten blogia pidetään. Muut esittelee uusia juttujaan ja kaikkia tapahtumia missä käy, mut mä ny vaa heitän tänne kuvia joita on tullu otettua. No mut ehkä tää on nyt tää mun tyyli bloggailla. Joskus jos innostun nii saatan jaksaa jopa kertoa jotaki mun elämästäki, mutta nyt en ainakaa. No mutta minkäs teet! Ihana kesä tulee ja kaikkea nii ehkä mä tästä innostun joskus.

11 kommenttia:

  1. Hyvä kivahan se vaan on, ettei kaikki blogit oo pelkkiä kopioita toisistaan! Ja se pitää lisäks, ainakin mun mielestä, paljon mielenkiintosempana, ku ei voi tietää mitä seuraava postaus pitää sisällään:))

    VastaaPoista
  2. Miten sä voit olla noin upea <3

    VastaaPoista
  3. nainen! ihanat kulmakarvat sulla. ja muutenkin olen ihan kateellinen nuista vaatteistasi wääää.

    VastaaPoista
  4. Sä oot ihan tajuttoman kaunis ! :o ♥

    VastaaPoista
  5. Just paras blogi!! Tuntuu ettei kukaa kirjota blogeja muusta ku jostain vauvajutuista, jotka ei mua sillai nappaa.. mut sit ku blongasin sut niin jee! Aina sitä vaan oottaa uutta vloggaustakin. Jotenki sun tyylis/olemus muistuttaa mua mun yhdestä hyvästä ystävästä, joka asuu ihan liian pitkällä ja tulee niin hyvä fiilis ku sua kuuntelee. Tietyllä tapaa muistutat jopa mua, scary..Siistii!

    VastaaPoista
  6. tee joku step by step mite teet kulmakarvat? tai teetkö ne kulmakynällä vai/ja luomivärillä?

    VastaaPoista
  7. Millä teet kulmakarvas? :-) Super kivan näköset!

    VastaaPoista
  8. ihanan väriset noi sun hiukset, tykkään ^^

    VastaaPoista
  9. oot ihan sairaan kaunis ja tosi asiallinen ihminen!!:)

    VastaaPoista
  10. Tee video ku meikkaat joskus! ihanat noi ruskeet ala rajaukset, mäki haluuun oppiii! :))

    VastaaPoista