keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Uusi puheluuri S5!

Mä hommasin sit vasta myyntiin tulleen Samsung Galaxy S5:sen, kun tuo Iphone4 oli mulla jo sen 3 vuotta ollu ja alko olee niin laginen ihan vaan sen hitaan nettinsä takia. Nyt tässä uudessa on sit 4G ja pelittää paljon jouhevammin. Mä kun vaadin erittäin toimivan laitoksen itselleni puhelimeksi, kun se on puolet mun elämästä. eh. 
Jotkut varmasti miettii, että miksen hommnnu Iphone5:sta ja syy on se, että mä kaipasin vähän enemmän muutosta ja isompaa näyttöä. Kyllähän tähän androidiin on tottumista, mutta hyvältä tää vaikuttaa! Kyllähän sitä applea tulee ikävä, mutten halunnu maksaa pelkästä merkistä. Tosin ei tää S5 sen halvempi oo.

Samalla mä myös hommasin läppäriin nettitikun, koska tää mun kone pyörii muutenki nii hitaasti ja oon aikasemmin joutunu yhdistämään sen iphonen netin tähän ja sillä elämään. Siks oikeestaan kaikki lataamiset sun muut on ollu hitaita ja se on vieny sit fiilistä ihan siitä youtubettamisestaki.
korjaan: S5

Vielä en osaa muuta tästä luurista sanoa, mutta eiköhän tää ole hyvä.

14 kommenttia:

  1. no on ainakin luurilla koko iphonee verrattuna :D

    VastaaPoista
  2. Itte tykkään just iphonen 5s koosta.Esimerkiks samsung note on aivan liian iso jo puhelimeksi, kannaataa ostaa jo melkee tabletti. Toi s5 takakuori muistuttaa laastaria en ymmärrä miksi ne päätyi tollaseen. s4 on mielestäni paljon kivemman oloinen puhelin. No mutta jos isoa näyttöä haluaa niin mikäs siinä. Tosin iphone 6 varmasti tulee olemaan iso näyttönen.

    VastaaPoista
  3. mä ite en viel saa ees uutta kännyy :/

    VastaaPoista
  4. paljon toi näyttö on?

    VastaaPoista
  5. ite mietiskelen, että ostanko iphone 4s/5s vai samsung s4 ://

    VastaaPoista
  6. Moi mona! Oot niin kaunis:) aina aamuisin haen puhelimen ja alan kattooo sun blogiii ja videoitas<3

    VastaaPoista
  7. Itekki aattelin hommata tuon s5 jossain vaiheessa mutta mininä

    VastaaPoista
  8. Noin vuosi sitten Isä hankki mulle samsung galaxy note 2. Kyllä se vaan tuntui hirveen isolta kapineelta, ja edelleenkin tuntuu:D

    VastaaPoista
  9. What a beauty! & That bit at the end is hilarious! :D Looking forward to your future posts.

    <3 Carsla
    Founder & CEO of Connect-the-Cloths
    www.connect-the-cloths.com
    http://blogspotter.co/connect-the-cloths/
    A stylist, foodie, & writer's blog in development.

    VastaaPoista
  10. Varmasti hyvä ja toimiva kapula :') ittelläni on s4.

    VastaaPoista
  11. Voi vitsi! Mäki haluun s5 mut kaikkien kommentti on siihen: "miks et haluu iphonee?" Oikeesti s5 on varmaa hyvä puhelin :)

    VastaaPoista
  12. Muo häiritsee ihan sikana, että sun blogin nimi on sama kuin yhen foorumin.. Ihan sillä vaa et onkohan niillä jotain yhteyttä? Jos tää foorumi ei sano mitään ni unoha sit:D

    VastaaPoista