keskiviikko 10. syyskuuta 2014

No mulle kuuluu jeezii


Arvatkaa mikä eniten vituttaa tässä mun suuntautumisessa? No se, että mun paras tuntomerkki on lesbous ja "nii siis se lesbo vai" ja kukaan ei erehdy kenestä puhutaan. Lesboa aletaan käyttämään ku toista nimeä. Ei tässä mitään, koska itse oon pinnalle pompahtanut lesbouteni kanssa, joten normaalia se on, että siitä tuli yks mun tunnusmerkeistä. E se mua haittaa, mutta tiedän muitakin kohdeltavan samanlain, eli siis "joo siis se lesbo" -lausetta käytetään susta enemmän, ku sun omaa nimeä. Tuttua? Jep. Jatkuvat kyselyt "ootko lesbo" saa myös aivosuonet sykkimään, koska loppupeleissä mitä sillä on väliä? En mäkää jaksa kysellä "ootko hetero" koska sillä ei oo mulle mitää väliä mistä kukaki tykkää.

Seksuaalisuus on mun mielestä muutenki niin "tutkimatonta" ettei mun mielestä kukaan voi edes itseään täysin heteroksi tai lesboksi sanoa. Tiedän monia heteroita jotka on sattunut vahingossa vaan ihastumaan samaaan sukupuoleen. Ja lesboja jotka on yhtäkkiä rakastunukki miehee. Ei se sun alapää valitse aina sitä ketä sä rakastat vaan se sun sydän. Vaikka mä rakastan naisia enkä koe, että voisin tuntee vetoa mieheen niin kyllähän mun sydän voi joskus sanoa muuta. Tosin nyt se ajatus vaan pelottaa ja ällöttää, koska en osaa vaan kuvitella tilannetta. Se olis mulle sama juttu ku jollekki truu heterolle joka yhtäkkiä ihastuuki samaan sukupuoleen ja joutuu nyt tulemaan kaapista. Se ois mulle ihan sama juttu. Mun pitäs tavallaan taas opetella asia uusiksi ja hyväksyä se, että mua saatetaan kutsua heteroksi ja opetella, että voin kulkea käsi kädessä julkisesti. Hyi. Ahahaha.


 Uusin tatuointi josta on erittäin vaikea saada kuvaa.


Ai miten mulla muuten menee? Hyvin jos ei lasketa tätä näppäimistöä jota pitää hakata, koska oon kaatanu tähän joskus energiajuomat ja nyt kaikki näppäimet ei toimi kunnolla ja näitä tosiaan pitää hakata.
Oon irtisanonu kämppäni ja eronnu töistä. 3vko niin mä asun öö. jossain? Helsingissä. Asuntoa odottelen ja toivon ihmettä tai jotain jolle kelpaa työtön somehuora. Stressaa kiitettävästi, koska mun tuurilla en saa vielä moneen kuukauteen asuntoa. Irtisanoin kämppäni siis vielä, kun mulla oli tiedossa asunto. Enään ei ole. No mitenkä muuten mulla menee. En osaa sanoa. Mahtavasti? Kesä oli upein, koska tutustuin niin hiton moneen ihmiseen ja sain ihmisyyteni ja sosiaalisuuteni takaisin. Oon oma minä kerrankin pitkästä aikaa. En syö enää yhtäkään lääkettä tai en ole riippuvainen yhdestäkään. Monien vuosien masennuslääkkeen syömisellä oli haittansa, koska riippuvuus oli kova ja mun ihmisyys kärsi. Nyt sain lopetettua sen lääkkeen ja enään pienien sähköiskujen (viekkarit siis) kanssa joudun elämään. Onneks on muutaki stressattavaa. Uskallan elää ja tehdä asioita ja osaan jopa tehdä päätöksiä. Tai no. Siinä on vielä harjoteltavaa.

Elikkä jos sulla on kämppä Helsingissä joka kaipais, vaikka vaan kuukauden asukasta niin MINÄ. ota mut.

19 kommenttia:

  1. Kuulostaahan se vähän inhottavan oudolta jos joku varmistukseksi kysyy "Ai se lesbo?", mutta onneksi asia on niin, että se on vähän sama kuin kysyisi "Ai se jolla on ne helvetin pitkät hiukset?", tai " Ai se jolla on paljon lävistyksiä?". Lesbot ja homot valitetttavasti joutuvat usein tämän aisehomo -kysymyksen kohteeksi, vaikka oikeasti olisi aivan sama asia kysyä varmistusta vaikka niistä ulkonäöllisistä seikoista .. Itsekin olen kohdannut tätä, mutta onneksi se ei ole niin justiinsa, lesbo kuin lesbo ja pitkähiuksinen kuin pitkähiuksinen :')

    VastaaPoista
  2. toi uus tatuointi on upee! :3

    VastaaPoista
  3. Hienoja kuvia! Ihailen sun tyyliä ja oon tulossa hieman tuohon sun suuntaiseen tyyliin! :) Hienoa puhetta lesboudesta yms.

    VastaaPoista
  4. Mona oot ihan huippu tyyppi ja löydät kyllä itelles mieleises asunnon ihan varmasti :)

    VastaaPoista
  5. Btw, ihan älyttömän kaunis tuo uusi leima! Wow.

    VastaaPoista
  6. Oot nii ihana just noin 💗

    VastaaPoista
  7. Ehkä se että se on olevinaan niin suuri juttu, ni johtuu siitä että tunnut tuovan sitä kokoajan esille.

    VastaaPoista
  8. Sairaan kauniita kuvia. Ja vielä hienompi toi uus tatska!

    VastaaPoista
  9. tsekkaa indiedays jannin blogi (postaus elo- tai syyskuulta), sillä vapautuu yksiö helsingissä ellei sit oo menny jo jolleki toiselle.

    VastaaPoista
  10. Niin kaunis Mona ! Oon saanu susta paljon inspiraatiota ja vahvuutta ka oot tosi mukavan olonen ihminen :) Sun tekstit puhuu just asiaa, jatka samaan malliin vaa. <3

    VastaaPoista
  11. Ihana sinä! IHANA tatska!! ;___; <3

    VastaaPoista
  12. Ihmisillä yleensäkin on hirveä tarve luokitella toisia. Kai sellanen luokitteleminen joillekin tuo turvallisuuden tunnetta, kaikki itsestä poikkeava on muuten outoa :) Tsemppiä asian kanssa.

    Pakko kehua tota sun tukkaa, toi on niin upee. Ja sä oot. Mä niin haluan tommosen tukan kanssa, voi miksei tää kasva nopeemmin !!! :D Onko sulla minkä värinen tukka luonnostaan? Käytätkö värinpoistoo ja siihen hopeeta päälle vai miten? *drool*

    Ja onnea masennuslääkkeiden lopettamisesta, itsekin niin tehnyt muutama kuukausi sitten. Kuukauden ajan oli aika pahat vierotusoireet, mutta nyt tuntuu itseasiassa aika hyvältä. Niin kliseistä kun se onkin; "kyllä se siitä!!" :)

    VastaaPoista
  13. Wow, sulla on magee tyyli! :) Jään seuraa sun blogia! :)

    VastaaPoista
  14. Kokoajan jauhat tota "olen lesbo OMG lesbo lesbo lesbo lesbo lesbo lesbo olen vitun lesbo " ? Mikä idea? Et ole yhtään sen erikoisempi kuin kukaan heterokaan joten miksi jatkuvasti jauhat tuota lesbouttas? ei heterotkaan missään mainosta "JOO OON HETERO JOOO HETERO JOOO OOOON HETERO HETERO HETERO" ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos ärsyttää ni voit varmaan lopettaa sitten blogin lukemisen? Turhaa siinä kitiset.

      Poista
  15. "mua saatetaan kutsua heteroksi"

    joo ei pysty nyt tekee kahta asiaa samaan aikaan.

    VastaaPoista
  16. Toi lesbottelu/homottelu on maailman sääliitävin asia. Räsänen vois vttu kieltää senki, nii maailma olis edes prosentin parempi! Ja kiusaajat vittuun

    VastaaPoista
  17. Lesboksi/homoksi haukkujista osa on myös itse jompia kumpia, jotka vain hyväksynnän takia haukkuvat muita. Ja mitäpä jos kaikki me olemme ihmisiä, jotka voivat rakastua ihmiseen sukupuolesta välittämättä? Entä jos hetero ei ole vain koskaan kohdannut sitä oikeaa samaa sukupuolta edustavaa henkilöä, johon sitten ihastuu tairakastuu?

    VastaaPoista