torstai 25. syyskuuta 2014

Sekavaa aikaa


Huh mikä kuvapläjäys. Viimenen kuukaus ollu pelkkää stressiä ja pakkaamista. Myöskin oon reissannu Helsingissä ja Oulussaki pyörähdin. Pari vuokranantajaa feidannu ja siks oonkin asunnoton tässä viikonlopun jälkeen. Muuttokuorma menee varastoon ja mä ja papsu. Noh, johonki. Vielä en tiedä mihin majoitun. Ehkä tää tästä. Extemporea elämään. Selitän joskus paremmin tästä muutosta varmaankin videon muodossa, koska kirjoittaminen on tuskaa näppäimistöllä, johon on kaatunut energiajuomat. Näppäimiä pitää hakata. Tarvin uuden koneen. Ja kameran. Lahjotuskassa? Joo-oh.

7 kommenttia:

  1. Jätkä hei sä oot mun tyylijumala! ^_^

    VastaaPoista
  2. Onks sul sivusiili?
    Ja sun hiukset on ihanaaat :)

    VastaaPoista
  3. Voiii saaaatana ku sä oot nii nätti ! :D ja tua sun reuhka ♥__♥ mee parturii ja leikkaa kaikki pois ! :D

    VastaaPoista
  4. huuuh!
    pitkä aika viime postauksestas. itellä oli kesällä jotain asunto kikkailua. onneks pääsin kouluun, vaik sisäänpääsykokeiden aikaan olin suljetulla osastolla, koska mun faija meni psykoosiin (asuin viel sillo sen luona) ja se luuli et mä aion tappaa sen, joten se soitti terkkariin ja sain ihanananana vappuaattona kuljetuksen psykiatriseen sairaalaan. poliisit. runkkarit. pedarit . tapan ne kaikkj. no ei . ny. tajusitsä. vittu mikä teinix kommentti.

    VastaaPoista
  5. Joo täytyy yhtyy muihin. Mielettömän makeet hiukset sulla, makeet tatskat, makee tyyli! Inspaavaa! (:

    VastaaPoista
  6. NYT MONA KERROT MITEN TÄNNE VOI TEHDÄ OMAN BLOGIN! tai kuka tahansa voi kertoo kunhan saan sen tietää ��

    VastaaPoista
  7. On sulla tukkaa :) ja tosi mageen värinen !

    VastaaPoista