keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Helsingistä päivää!


Jehoi! En ole kadulla. Oon kuukauden asunu nyt tässä väliaikasessa asunnossa, jossa saan vielä yhden kuukauden asua. Ja miltäkö Helsinki maistuu? No hyvältä tietenkin, kun oon tänne muutosta puhunu jo monia vuosia. Nyt vakituisen asunnon etsimistä ja duunin kalastelua. (Palkatkaa mut ihan mihin vain hei) Oon chillannu ja puoliksi asunu DTM:ässä kamujen kanssa. Mökkeiltiinki tossa yks kerta. Huisii. Oon myös saanu vihdoin uuden koneen Macbook Airin ja nyt kaikki sujuu lennokkaasti. Sit kun saan kaikki asiat kondikseen nii pystyy enemmän keskittyyn youtubeen ja blogiinki ehkä jopa. Tosin tää kirjottaminen ei oo enään mun vahvuuksia, joten enemmän varmaan tuuban puolella mua näkee. Tänne on kiva tulla heittämään kaikki sadat selfiet ja muut turhakkeet. Tosin haluaisin olla ihan oikee bloggari, mutta siihen musta ei nähtävästi oikeen oo.

Katsotaan miten tärppää taas asuntojen suhteen ja sit pääsen ehkäpä teillekkin esitteleen sitä luukkua mihin satun pääsemään. Mutta nyt on yks unelma toteutettu ja pääsee suunnitteleen muita juttuja! Hauskaa JOULUN ODOTUSTA. Kohtahan sekin jo on, kun tää aika rientää nopeemmin kun omat ajatukset.

1 kommentti:

  1. Tää oli tosi kiva tällanen perus kuulumis postaus :) ihanan tunnelmallisia kuviakin oot ottanu!
    Btw ihana paita sul kolmannes kuvas, midtä oot noi ihanan löydön tehny? :)

    VastaaPoista