perjantai 9. tammikuuta 2015

Pirkuleesti kuvia moi



Ai koto moi! Mitä kuuluu? Ai, mitä mulle kuuluu? No ihan jees! Tossa teille pikkanen kuvaspämmi (yllätyyyys) ja sit voisin tarinoida vähän mitä kaikkee oon tehny.

Okei, viimeks juttelin teille, kun olin asunu kuukauden ensimmäisessä Helsingin määräaikaisessa asunnossa. Viime vuonna. Joo, vittu se vuosiki jo meni vaihtumaan. Nyt oon asunu yli kuukauden jo toisessa asunnossa ja tämänkin soppari loppuu tammikuun lopussa. Ja mitäkö muuta oon tehny ku muuttanu ja ettiny kämppiä? No töitä! Siis joo. Oikeesti. Mulla sattu tuuri ja sain hakemattaki duunipaikan ja nyt oon sit täällä ollu päälle kuukauden. Muuta en oo sit kerennykkää tekemään, kun oon täällä arkisin aamusta iltaan, joten mun muu elämä on ollu aika noh...mitätöntä. No okei, kyl mul oli hyvä breikki tossa ja sain ladata akkuja. Eli en enää oo työtön luuseri, eikä kenenkää tarvi kysellä mistä saan rahani vaatteisiin tai manata sitä, että mee vittu töihin. Saakeli, nyt oon enemmän töissä ku kukaa teistä. (vitsivitsi)

Mulla sattu tossa myös hyvä tuuri asunnon suhteen. Sain nimittäin vakituisen asunnon joka on vielä takuuvuokraa vaille mun. Ja se sijainti on kyl iha uskomaton. Lissuaikoina olisin kussu hunajaa, jos oisin tienny, että joskus pääsen muuttamaan sille alueelle. No kusen mä vähän nytki, koska jes.

Ja mitenkö oon jaksanu töissä niin pitkän työttömyyden jälkeen? No, ihan hyvin. Okei, kyllä mä sen kuukauden aikana mietin, että mitä vittua tää nyt on ku vetelee 5päivää putkeen aamu kymmenestä, ilta kasiin/ysiin. Oon vaan tehny robottina. Perkeleen väsyny ja enkä oo kerenny hoitamaan kaverisuhteita juuri ollenkaa. Paitsi viikonloppusin DTM:ässä.  Pyykitki oli pesemättä sen kuukauden ajan, kun mitenpä pyykkäät kun aamulla pitää lähtee töihin ja illalla oon kotona siihen aikaan ettei sitä pyykkiä enään saa edes pestä. Tsägällä sain joskus iltasin yhen koneellisen pyöriteltyy ja toivoin, että naapurit on fine, koska se kone hyppii paikallaan ku mikäki kaniini.
Kaniinista tulikin mieleen, että Papsu voi hyvin. Tai siis, se on masentunu. Sillä ei oikeen oo mitään tekemistä, kun se on aina vaan yksin. Oon pyöritelly ajatusta, että antaisin sen johonkin kotiin jossa sillä ois kamuja ja omistaja joka joskus jaksaisi olla seurallinen. En vaan tiiä miten osaan luopua. En halua. Mutta sen parastahan minä vaan. Mieluiten sen jollekki tutulle antais niin pääsis sitä moikkaamaan. Byhyy.

Riittäisköhän tää tarinointi jo?
See ya!
-Mona

6 kommenttia:

  1. Oi että hienoa että oot saanu duunia! :) Minkälaista työtä teet jos saan kysyä?

    VastaaPoista
  2. Kiva kun alkaa kaikki näköjään loksahdella kohdilleen, pidä toi! :3
    Ja kyllä niitä frendejä kerkee näkemään, ne kyl ymmärtää että työt vie oman aikansa.

    VastaaPoista
  3. oot kyllä ihan pirun täykky

    VastaaPoista
  4. Aivan sairaan ihania vaatteita! Saako kysyä, että mistähän tuollaisia saa tilattua? :-)

    VastaaPoista
  5. namnam oot syötävän nätti :3

    VastaaPoista
  6. Aaa olet maailman kuumin ja kaunein! <3

    VastaaPoista