perjantai 31. heinäkuuta 2015

No oli seki KESÄ




Here we go again ja heitän teille "kesältä" nii paljon kuvia, ku jaksan. Ankein kesä ikinä sään osalta, mutta kyllä mä silti oon tästä nauttinu. Ottanu leimaa ja ainoat festarit oli SUMMER SOUNDIT. Parasta ikinä. En oo mikään festarimimmi, koska oikeastaan elektroninen on ainoa, jota haluan reivata keikoilla. Jotenki mikään "iisimpi" ei vaan uppoo, kun ei saa sitä samaa fiilistä mitä tulee elektronisesta.



Kesällä tuli hölmöiltyä ja humalluttua aina, kun entinen darramorkkis helpotti. Täällä päin kaikki aktiviteetti tapahtuu alkoholin kanssa. Tai siltä se nyt ainakin mun silmään näyttää, kun kaverit ottaa yhteyden aina, kun tarvii baariseuraa. Tai ei aina edes silloin, kun en nähtävästi ole mukana kaikissa kekkereissä vieläkään.

Mun piti kirjottaa teille vähän henkevämpiä asioita, mutta aloin jostain syystä ujostelemaan ja jännitteleen. Turhaa mä täällä edes mitään enää jännittelen, kun osa teistä on mun juttuja lukenu niin pitkään, että tietää mun menneisyyden luurangot. En edes tiedä miksi en osaa avautua ystäville vaan päätän avautua tänne teille tuhansille ihmisille. Ehkä mä haluan vaan puida julkisesti sitä, että vaikka kaikki näyttää ulospäin hyvältä niin sisältä se voi olla kaikkea muuta. Nyt ei ole kuitenkaan tämän tarinan aika, mutta lupaan raapustaa teille mahdollisimman piakkoin vähän syvällisempää stoorii.

Nyt on perjantai ja arvatkaa minkä aika? No sen viinapullon. Eilen oli vielä krapula entisestä ja nyt täytyy jo mennä taas. Alkoholisti? Ehkä.

Palataan taas! Mä ja mun luurangot sulkeudutaan jälleen omaan pieneen kuplaamme ja yritämme sopeutua maailmaan >



5 kommenttia:

  1. Vähän sama fiilis, et nykyään kaikki kamut pyytää vaan juomaan eikä muuten nähellä vaikka kuin kyselee.. :D Mihin mun kaverit on menny haha, onko tää nyt sitä aikuisuutta? :D No ei mut tuntuu et KAIKKI on vaa nii omassa elämässään kiinni :)
    kiva on ollut kyllä seurata sun blogia alusta tähän asti ja itse tykkään lukea vähän syvällisempääkin tekstiä :)

    VastaaPoista
  2. Upeita asuja! :) Rakastan sun tyylii

    VastaaPoista
  3. Millä värillä saa noista hiuksistas noin täydellisen harmaat?

    VastaaPoista
  4. Voisitko tehä joskus videon miten meikkaat?:)

    VastaaPoista