tiistai 18. elokuuta 2015

NYT ALKO TREENI


Moi. Isken teille taas snäpistä tallennettuja kuvia ja voisinki nyt teillekki ilmottaa ton snäppinimen, vaikka ei tätä blogia varmaan enää kukaa edes lue. Eli mun snäpissä on aika useesti päivityksiä mitä tapahtuu ja millonki jos tapahtuu (eli ei ikinä) mut kandee mennä seurailee jos siltä tuntuu! Pistelen tännekki välillä kollaasia, kun snäpistä saa nii kätevästi tallennettua kuvia siitä mitä on tehny ja miltä näyttäny millonki. Oon nyt aika aktiivisesti käyttäny snäppiä puolisen vuotta ja se on kyl nii mahtava sovellus. Mikäs sen parempaa, kun voi stalkata vihamiehien my storya ja välttyä kiusallisilta kohtaamisilta eiksje? Ei vaiskaan.

Lukasin mun edellisen postauksen läpi ja totesin voi luoja. Paljon on muuttunut.
Kaikki on askista ja snäpistä etenkin huomannut kuinka mulle on maistunu se holi ainakin sen 6kk aina sen pari kertaa viikkoon. Viimeaikoina se alko tuntumaan velvollisuudelta ja siltä, että nyt on pakko lähteä dokaamaan onhan sitä oltu jo 5päivää selvinpäin. Sillon sitä vedettii pää nii täytee, ettei niistä reissuista kuitenkaa muista jälkeenpäin mitää. Erittäin kannattavaa. Mulla ei myöskään ole ollu rahaa mihinkää muuhun pitkään aikaan, koska kuukaudessa upposi rahaa 400-500e edestä pelkästään rälläämiseen. Omia tienaamia rahojahan nekin oli, mutta kyllähän se pisti vituttamaan.
Viimeaikoina tuo homma alko oikeasti jo tuntumaan alkoholisoituneelta. Alkoi stressiä ja masennusta purkamaan aina sen alkoholin voimalla, koska oli helpottavaa olla edes parit tunnit tiedottomana ja olla tuntematta niitä ahdistuneita ja vääriä tuntemuksia. Väärin se oli ja surullista miten oon taas ajautunu väärille heikoille teille mielenterveyteni suhteen.
Mut herätti se, kun yksi kaunis yö mun pääni ja kroppani otti lopputilin ja lähdin ambulanssilla sairaalaan. Mun kroppa on pelkästään mun menneisyyteni pelleilyn takia heikoilla ja nykyään huonosti nukkuminen ja etenkin heikko syöminen vetää kroppaa edelleen piippuun ja olen jatkuvasti kipeä. Päässä velloo edelleen se vuosien takainen paska ja holiin purkaminen ei auttanut yhtään. Sen takia tulikin hölmöiltyä. Meinasin seota ja olisinkin varmaan seonnu ja joutunu pakkohoitoon jos en olis nyt tajunnu rauhottua.
Haluan alkaa treenaamaan ja hommaamaan tän pöhötyksen pois ja pistää elämän järjestykseen. Haluan jotain pysyvää ja vakaan elämänrytmin. Oonkin pikkuhiljaa alottanu tätä terveellisempää elämää ja sitten, kun on varaa niin pistän rahaa siihen, että saan henkilökohtaset suunnitelmat ja jeesii tähän hommaan, koska tiedätte kyllä miten tämäkin muuten lähtee käsistä.

Haluan olla aikuinen jo. Tehdä kavereiden kanssa aikuisten juttuja. Ei sitä, että aina kun aika antaa myöten niin juostaan vetään lärvit. Ulos syömään, reissuja uusiin paikkoihin, leffailtoja, lenkkeilyä ja kahvittelua. Joskus voi käydä lasillisella, mutta edes siihen mä en nyt hetkeen koske, koska tiedän sen lähtevän käsistä. Eli jos ootte mun kavereita niin tätä myöten ootte varmaan entisiä, kun teistä kuuluu ainoastaan sillon, ku tarvitte lisää ryyppyseuraa.
Mun täytyy kyllä hetki ollakkin yksin, joten ei haittaa, vaikka en saa enää edes niitä ryyppykutsuja. On mulla pari ystävää, joidenka kanssa mä oon aina tehny kaikkea muuta, ku ryypänny. Se on parasta ja kehittävää.
Oli mulla helvetin hauskaa ton vuoden ajan, kun muistoissa pyörii monet hulvattomat reissut, ku mentii muide rämäpäiden kanssa tuolla menemään, mutta siihen kyllästyy. Se hohto lähtee siitä hommasta. Huono olo ja rahat loppu. Kroppa turpos ja kaikki meni perseellee.

Lopetan nyt. Okei. Lopetan. Hyvä. Tässä tämä tarina. Hassua, kun pystyn tuhansille kertomaan elämästäni, mutta näin mä olen teille aina kertonut. Tiedän, että siellä on muitakin jotka paiskii samojen asioiden kanssa ja siksi oon aina halunnu teille näitä jakaa. Vertaistuki you know.
JA! Nyt kun mä kerroin teille, että rauhotun enkä juo hetkeen niin mun on vaikeampi repsahtaa. Pettäisin itteni ja teidät jos nyt en pistäskään uutta vaihetta silmään tässä elämässä.

NYT LOPPU JO PÄLÄPÄTYS. Kiitos ja heihei.




6 kommenttia:

  1. voivooooi tästä siulle sydän. ♡

    VastaaPoista
  2. kyllä näitä sun kirjotuksia luetaan ainakin täälläpäin :3 nykyään kukaan ei kommentoi mitään näihin blogipostauksiin, huomioinu saman muissakin blogeissa, tulee itekkin luettua, muttei osaa oikein kommentoida mitään. diggaan ite ainakin sun blogista tosi paljon! sulla on ihan huikee tyyli ja oot tosi söppänä:-)
    mut paljonpaljon tsemppiä täältäpäin! u gonna do it!

    VastaaPoista
  3. Tää on niin hienoa luettavaa! Jotenkin kaunista ja motivoivaa, kuinka paljon oot muuttunut monien vuosien varrella. Tsemppiä.

    VastaaPoista
  4. Hirmusesti tsemppii! Olet ihana. :)

    VastaaPoista
  5. Tsemppii sulle! Son surulista miten suomessa tuntuu et kaikki tapahtumat pyörii aina holin ympärillä. Mullakin lähinnä muutama lapsuudenystävä joiden kanssa haluan olla kun voidaan olla ilman et pitäs kokoajan olla superjännää seikkailua. Varsinki kunse holikin tosiaan kyllästyttää ja siitä jää paha olo jälkeenpäin. Onhan sitä vaikka mitä muutakin jännittävää mitä voi elämällä tehdä ja mistä jää jälkeenpäin hyvä fiiliskin.

    mut voin sanoa että siitä saa kyllä tosi paljon kun huomaa kropan olevan kunnossa ja tiedostaen yrittää pitää itteään kunnossa. Se on niin palkitsevaa ja varsinki kun onnistuu saamaan siihen kylkeen sopivasti myös jänniä juttuja ja seikkailua. Kestää paremmin ne huonot hetketkin kun voi aina sanoo itelleen et ainakin tää juttu on kunnossa.

    mää myös kans uskon et sullaki porukka pikkuhiljaa ympärillä alkaa hakemaan muutakin, tai ainakin mulla aika moni on alkanu iänmyötä haluamaan muutakin ja ehottelee juttui. ja moni kans sanoo et olispa kiva vaikkei sit mitään ehotakkaan, jotenki se alottaminen ja järkkääminen on vaikeinta.

    kauhee kilometri kommentti, mut piti olla vaan et jee oon jotenki susta tosi ylpee. :>

    VastaaPoista