lauantai 5. syyskuuta 2015

Viisi viikkoa onnea


Hey everyone!
Nyt on kulunu 5vkoa ilman alkoholia, paskaa ruokaa ja huonoa elämäntyyliä ja edelleen voin hehkuttaa tätä hyvää fiilistä ja inspiraatioo.

Vielä yli kuukaus sitten en voinu kuvitella, että oisin viikonloppua selvinpäin, mutta nyt ahistaa ajatus jos pitäiski lähteä johonki eikä sais treeniä tehtyä. Kaikki ne rahat mitkä on säästyny on tullu niin hyvään käyttöön ettei tosikaan. Se on varmaan se kaikista inspiroivin asia tässä. Pystyn meneen kauppaan ja ostamaan oikeasti asioita, eikä tarvi miettiä "millähän mä huomenna ryyppään" jos ostan satasella vaatteita. Olo on niin fresh ja sen näkee kyllä jo naamastaki, että ei tuu enää kuormitettua kroppaa kaikella paskalla.


Oon saanu ostettua uuden kameran, huonekaluja tms, treenivaatteita, puntteja ja saanu syötyäki vielä hyvin.
Tällä hetkellä mun "treenailu" on aikalailla pientä vielä tai noh, suurta siihen verrattuna mitä kuukausi sitten tein. Lähinnä haluan pitää kropan kunnossa, koska mun aineenvaihdunta on niin huono ja kroppa vetäsee itseensä kaiken näkemänsä.


Nyt alkaa jo väsyttää nii paljo, joten poistun ja mietiskelen elämää eteenpäin sängystä käsin!

Pusuja


7 kommenttia:

  1. Ihailen sua! Monet frendit pyytelee aina viikonloppusin ryyppää mut mä pysyn visusti pururadalla koirani kaa.

    VastaaPoista
  2. oon niin onnellinen sun puolesta<3

    VastaaPoista
  3. Kiva kun kirjoitat taas aktiivisemmin :)

    VastaaPoista
  4. oon niin ylpee susta! jatka samaa mallii :--))

    VastaaPoista
  5. Vitsit, mun pitäs ottaa susta mallia! :D oon ihan tajuttoman ylpee et oot saannu elämäs kuntoo ja voit nyt paljon paremmin. ^^ Uutta videoo odotellen!

    VastaaPoista
  6. Vau, ihan mahtavaa ja tosi inspiroivaa! :)

    VastaaPoista