sunnuntai 22. marraskuuta 2015

Palelee

Kengät ja lippis DefShop *saatu

Huhhuh! Taisi olla viimeiset ulkokuvaukset nuo. Miten helkkarissa tuolla saa talvella otettua enää asukuvia, kun mä tärisen jo nyt niin paljon, että se näkyy kamerassaki?? 
Tykkään tuosta asusta ihan hirmusesti. Jostain syystä se kerää kyllä katseita kaupungilla ja ihmettelen vaan miksi...Eikö ihmiset oo oikeasti tottunu siihen, että jotkut tytöt käyttää muitaki vaatteita ku pillifarkkuja ja korkokenkiä? :D

Ja sitten pientä päivitystä tästä mun elämästä! Okei siis. Treenailu on kokenu jonku pienen takapakin ja oon laiskotellu ihan hirveesti. Tarvin niin kipeesti jonkun oikean suunnitelman, koska ei niitä tuloksia tuu jos tekee vaan "sinne päin". 
Mä muuten kävin halloweenina taas ulkona viihteellä. Seuraavaksi annan itelleni luvan mennä viihteelle taas uutenavuotena. Mun mielestä on paaaaaljon hauskempaa, kun käy vaan harvoin juhlimassa niin pysyy se mielenkiinto ja sit aina kun lähtee sinne ulos niin se on niin pirun jännää voi vitsit! Jos joka perjantai käy samoissa baareissa niin eihän siinä oo sit mitää uutta tai kivaa koskaan.

Kattelen tässä samalla ulos ikkunasta ja nään ensilunta. Mun tekee mieli glögiä. Hui tätä joulufiilistä. Ei sen vielä tarvis tulla. Lähen tästä solkkuun tappamaan mun joulufiilikset. 

Meinaatteko te laittaa joulukoristeita?!



4 kommenttia:

  1. Eikä mikään ihme jos asu kerää katseita koska se on mahtava! Kuolaan noita nahkapökiä/legginsejä, saako kysyä mistä oot löytäny ne?

    VastaaPoista
  2. Mä oon laittanu ekat jouluvalot jo tuossa pari viikkoa sitten ja eilen laitoin ikkunaan sellasen valokuusen ja nyt parvekkeellekkin jo valot :D Joulukuusta tai koristepallojuttuja ei meille voi laittaa kun kissa taitais tykätä niistä vähän liikaakin, mutta valoja tulee ja jotain pientä joulujuttua :)

    VastaaPoista
  3. mistä noi housut on? törkeen mageet :)

    VastaaPoista
  4. Heippa! Oon jo pitkään lukenut sun blogia (ja rakastunut suhun!) mut nyt vaivaa et mistä se sun supersuper söpö valkonen rahi on? :3 oon yrittänyt tässä viikkojen päivät sen tapasta metsästää ja olin varma et oon joskus sellasen nähny ja nyt muistan että missä! :'D

    VastaaPoista