tiistai 23. helmikuuta 2016

Taas vain kuulumiset


Heij!
Taas ollaan menty ikuisuus eteenpäin.
Kello 5:30 tätä kirjottelen ja päätin valvoa kokonaisen yöni korjatakseni pilalle menneen rytmini.

Yritän miettiä mitä teille kertoisin muutaki kuin sen, että oon nykyää tämmönen pissis.
Noh, alotetaan siis siitä miten treenin ja sen holin kanssa menee.
Hyvin kyllä! Treenit vähän vaihtelee motivaation mukaan. Joskus on kauhee into päällä ja sit se lopahtaa. Pääasia kuitenkin, että jotain tulee tehtyä, vaikka lopahtaiski. Holia ryyppäsin humalaan asti viimeksi vuoden vaihtuessa ja sitäkään ennen ei tullu kauheasti otettua. Hyvin siis sen suhteen.
Nyt myöskin yritin lopettaa tupakkaa, mutta luulenpa tuon tauon loppuvan heti toisen viikonlopun aikana. Motivaatio siihen hommaan on jotenkin nolla. Päässä pyörii vaan kaikki rajoitukset mitä on elämässä ja tuntuu ettei muuta teekkään kuin taistelee kaikkia houkutuksia vastaan.

Aloin miettimään kuinka outoa on, kun kerron teille aina säännöllisesti miten mulla menee jonkun alkoholin ja treenin suhteen. Niinku ketä kiinostaa. Mulle se on vaan jotenkin monen vuoden aikana kehittynyt tapa, että kerron tänne mun kuulumisia ihan henkiseltäkin puolelta.
Henkisestä puolesta en osaa sanoa nyt juuta enkä kyllä jaatakaan. Olen ja elän kuin yksinäinen susi.
Haluan lisää töitä, koska muuten jumiudun vaan kotiin.
Tuntuu, että taas oon jysähtänyt paikoilleni yksin. Tämä tunne johtunee siitä, kun olen tottunut muutoksiin ja siihen, että saavutan jotain. Nyt mä olen tavallaan saavuttanut kaiken sen mitä halusin monta vuotta enkä tiedä mihin jatkaa. Ainoa asia mikä ei ole mun suunnitelmieni mukaan on se, että mä olen edelleen yksin. Varsinkin nyt. En tiedä edes haittaako se mua, mutta kyllä se saa ajattelemaan, että tulenko mä aina olemaan näin omassa rauhassani maleksiva otus.

Jes, nyt kello on sen verran, että voin keittää ensimmäisen pannun kahvia. Jos virkistyn niin höpöttelen periscopeen jotain (@cconaf) ja saa nähdä kuinka koomassa tämä päivä etenee!

See ya bitches

edit// Rytäkässä tästä on kadonnut kuvat, joten linkitin tähän mun yhden uusimmista videoista.

5 kommenttia:

  1. Jatka vaan tällaisten kuulumisten kertomista, täällä ainakin yksi jota kiinnostaa! :)
    Toki olis kiva jos laittaisit niitä useamminkin.

    VastaaPoista
  2. Miks sun tyylist on tullu teini tyyli :D?

    VastaaPoista
  3. Millä ohjelmalla muokkaat kuvia? Onko se ilmanen/maksaako jotain? Kiitos, jot viitsit vastata. :)

    VastaaPoista
  4. Oon kattonu sun vlogeja youtuben puolella jo aika hyvän tovin, ja tänään yksi videoistasi tuli taas vastaan, jonka kautta päädyin kurkistamaan tänne blogis puolelle. En koskaan oo kommentoinu kauheest mitää kellekkää, mut sulle nyt pakko laittaa et on tosi kiva lukee ja kattella näit sun päivityksiä ja videoita, toivottavasti et niist kokonaan luovu vaikka päivittely on harventunu. Kaikkee hyvää sulle! :)

    VastaaPoista
  5. Susi on yksinäinen kaksi kertaa elonsa aikana: kun lähtee synnyinlaumasta ja perustaa oman ja kun lähtee omasta ja menee kuusen alle kuolemaan..... Hassua miten 22 muijan fiilikset voi olla samalla tasolla kuin 49 vanhan pierun... Yksin leijailu omilla kämpillä on ihan jees;DD
    p.s. hienoja fotoja <3

    VastaaPoista